berbel FABRIEKSKLANTENSERVICE

Uitstekende producten, uitstekende service - bij berbel vanzelfsprekend! Onze eigen klantenservice zorgt ervoor dat ook na de aankoop alles met uw berbel in orde is. Onze geschoolde medewerkers staan met hun goede raad en deskundigheid voor u klaar.

UW DIRECTE VERBINDING MET DE berbel FABRIEKSKLANTENSERVICE

De berbel fabrieksklantenservice is in heel Duitsland actief. Gewoon even opbellen, afspraak maken en de berbel keukenexperts komen naar u toe!

Zo bereikt u de berbel klantenservice:

Ma. - Do.: 08:00 - 17:30 Uhr
Vr.: 08:00 - 16.30 Uhr

op de berbel hotline +49 (0) 5971 / 80809-660 of per e-mail met service@berbel.de.

INFORMATIE VOOR DE SERVICE

INFORMATIE VOOR DE SERVICE

Om u optimaal te kunnen helpen, verzoeken we u bij een servicekwestie de volgende informatie te geven:

  • Adres
    1. Achternaam, voornaam
    2. Straat, huisnummer
    3. Postcode, plaats
    4. Telefoonnummer (privé, werk, mobiel)
    5. Fax /e-mail.

  • Aanduiding model
    1. Model (bijv. BWH 90 BL)
    2. Koopdatum van de berbel kap (vereist voor de keuze van de juiste vervangende onderdelen)
    3. Recirculatie of afvoerlucht, nominale breedte
    Geef bij onduidelijkheid a.u.b. de gegevens van het typeplaatje van uw berbel afzuigkap aan. Dit bevindt zich binnenin de kap.

  • Omschrijving storing
    Om u zo snel mogelijk te helpen, verzoeken we u de storing zo precies mogelijk aan onze technicus van de klantenservice te omschrijven. Indien mogelijk, stuurt u ons vooraf digitale foto's a.u.b.

    Deelt u de berbel technicus het volgende mee:
    1. Welke onderdelen zijn defect (bijv. motor, schakelaar, verlichting etc.)
    2. Bij een slechte prestatie van de berbel afzuigkap (zuigt niet af, of maakt teveel geluid) moet gecontroleerd worden of bij de afvoerluchtmodus de door berbel voorgeschreven diameter van het afvoerkanaal inclusief muurdoorvoer is aangehouden. Bij een verkleind afvoerkanaal zonder gebruik van een berbel hybride-filter kunnen we geen garantie op het functioneren geven.

  • Reparaties
    Het apparaat moet bij een reparatie door de technicus van de berbel klantenservice vrij toegankelijk zijn, zodat de afzuigkap zonder demontage van houten onderdelen of het verwijderen van siliconen aan de muur of het plafond van zijn plaats verwijderd kan worden. Zijn apparaten niet vrij toegankelijk, kijk dan naar de garantiebepalingen van de meubelfabrikant.

  • Externe motoren en muurdoorvoeren
    Als de kap een externe motor/muurdoorvoer heeft, is een precieze beschrijving van de ligging van de externe motor/muurdoorvoer nodig. Volgens de wettelijke ongevallenpreventie dient u de berbel technicus vanaf een plafondhoogte van 2,80 m een werk-/montagehulp beschikbaar te stellen. De externe motor/muurdoorvoer moet ook vrij toegankelijk zijn voor de berbel klantenservicetechnicus. Een eventueel aanwezige bekleding dient de klant of de meubelfabrikant van tevoren te verwijderen.